Problemi s performansama i rastućim troškovima otkriveni su tijekom nadzora projekta od sstrane britanske vlade za dva nosača zrakoplova klase Queen Elizabeth i zrakoplova F-35B Joint Strike Fighters, izvještava Guardian (UK). F-35B STOVL varijanta trenutno ne može sletjeti okomito pod “vrućim i vlažnim vremenskim uvjetima kao i uvjetima niskog tlaka”, dok nosi težak teret, napisano je u izvješću od strane Državnog ureda za reviziju. Ministarstvo kaže da će rješenje biti spremno do 2020.Rano proizvodeni zrakoplovi su vjerojatno manje sposobni nego što je planirano zbog kašnjenja u ispitivanju i drugim pitanjima, kaže se u izvješću. Radar Crowsnest za rano upozorenje, koji će biti instaliran na helikopterima Merlin stacioniranima na nosaču zrakoplova neće biti u potpunosti operativan sve do 2022. To znači da će se nosači zrakoplova najmanje dvije godine morati oslanjati na druge ratne brodove koje imaju tu sposobnost.Projekt je još uvijek osjetljiv na kašnjenja i prekoračenja troškova, jer “najviše rizika u izgradnji i integraciji tek dolazi”, kaže se u studiji ureda za reviziju.