Američko ratno zrakoplovstvo razmatra kupnju dijelova motora za neke od svojih zrakoplova od trećih proizvođača, izjavio je dužnosnik zrakoplobvstva pred ameriičkim Kongresom. “Mi smo pogledali neke dijelove motora koji se proizvode na tržištu i vidjeli veliki potencijal za značajno smanjenje troškova”, kazao je glavni tajnik zrakoplovstva Michael Donley, tijekom njegovog svjedočenja pred pododborom Kongresa. “Predviđamo uštedu od 40 milijuna dolara,” dodao je on.U posljednjih nekoliko godina, nekoliko tvrtki je dobilo odobrenje za proizvodnju dijelova (PMA) traženih komercijalnih motora, kao što je CFM International CFM56.General Norton Schwartz, svjedočeći na istom ročištu, rekao je kako je zrakoplovstvo imalo dobra iskustva s otkupom komercijalnih preuređenih dijelova ugrađenih od strane trećih proizvođača za CFM56-derived General Electric F108 instaliran na Boeing KC- 135 tanker.Zrakoplovstvo radi na tome da osigura istu uslugu za motor Pratt & Whitney F117 instaliran na Boeing C-17 .U međuvremenu, ratno zrakoplovstvo planira standardizirati svoju flotu C-17 flote sa Block 18 konfiguracijom zrakoplova. Također će zadržati 52 Lockheed Martin C-5M koji su modernizirani novim motorima i poboljšanoj pouzdanosti. Modernizacija C-5B je jeftinije i korisnije za zrakoplovstvo od kupnje dodatnih zrakoplova C-17, dodao je Schwartz.Zrakoplovstvo je, u međuvremenu, ukinulo program modernizacije avionike (AMP) za neke od svojih Lockheeda C-130, te će umjesto nadogradnje starije zrakolove opremiti s više skromnih paketa opreme. Svaki AMP zrakoplova košta 19 milijuna dolara za modernizaciju, dok novi paket opreme košta 5 milijuna dolara svaki, rekao je Schwartz.

KOMENTIRAJTE (FACEBOOK)