Nakon što su bili prizemljeni tri mjeseca zbog problema s pilotskim kacigama, indijski laki zrakoplovi Tejas krenuli su ponovno s testiranjima, piše Business Standard. Sedam letova je već obavljeno bez problema. Prizemljenje Tejasa, što je čuvano kao tajna, dogodilo se zbog novih pilotskih kaciga. Naime, one su bile po visini iznad razine izbacivih sjedišta što je moglo prouzročiti probleme prilikom izbacivanja, odnosno udara u poklopac kabine prije njezina odvajanja. Budući da je to predstavljalo ozbiljnu sigurnosnu prijetnju za pilote, testiranje je bilo zaustavljeno od kolovoza.Šef DRDO VK Saraswat, potvrdio je za Business Standard da je problem riješen. Zrakoplovno razvojna agencija (ADA), te DRDO agencija koja nadgleda Tejas program, sada je osigurala backup mehanizam za odvajanje krova kabine prije nego što bi u nju udarila glava pilota.”Da, imali smo tri i pol mjeseca rupu u testiranju zrakoplova. Sada je problem riješen. Mi smo modificirali izbaciva sjedišta Martin Baker, čineći ih više pouzdanim dajući tako više povjerenja našim pilotima.”, rekao je Saraswat.Za Tejas čije testiranje već kasni, dodatni problemi su bili veliki udarac. Inicijalna operativna spremnost, koji je bila predviđena za kraj 2010., a koju je indijsko ratno zrakoplovstvo odobrilo samo privremeno u siječnju 2011., sada se očekuje tek sredinom 2013.Konačna operativna spremnost za borbene operacije, predviđala se koncem 2012. godine. Sada bi to moglo biti odgođeno za najmanje dvije godine. Saraswat je rekao kako su tri mjeseca kašnjenja dali ADA priliku za rješavanje nekoliko drugih problema, koje je bilo potrebno učiniti na zemlji.