Indijska tvrtka GTRE ima za cilj integrirati motor Kaveri u zrakoplov Tejas kojeg proizvodi Hindustan Aeronautics Ltd (HAL) u idućih devet mjeseci. Testni zrakoplov kojim upravlja indijska Agencija za aeronautički razvoj biti će iskorišten za integraciju, rekao je izvor iz industrije koji je upoznat s programom. Ako integracija bude uspješna, GTRE se nada da će Tejas letjeti sa motorom Kaveri do kraja 2013. U svibnju 2012, ministar obrane AK Antony kazao je parlamentu da Indija nije imala fiksni rok da u potpunosti razvije Kaveri, te da će testiranja na Tejasu biti u slijedeće tri godine.Izvorno zamišljen kao pogon za Tejas, Kaveri je skinut sa programa 2008. zbog njegove težine i performansi. Tejas Mk I ima motor General Electric F404, dok je GE F414 motor namijenjen za Tejas Mk II.U ožujku, Antony je kazao u parlamentu da je razvojni trošak Kaverija bio 520 milijuna dolara, gotovo 10 puta veći od dodjeljenih sredstava za razvoj.