Damen je objavio detalje novog izvanobalnog ophodnog broda na međunarodnoj konferenciji “OPVs & Corvettes Asia Pacific” u Singaporu. Druga generacija OPV je konfigurirana za razne misije. Ima Damenov Sea Axe oblik trupa, dajući mu napredne pomorske mogućnosti, uključujući iznimni model ubrzanja za stabilan prolaz u nemirnom moru. Uz oblik trupa dizajniran kako bi se smanjila otpornost na vodu, novi OPV je također vrlo učinkovit po pitanju potrošnje goriva uz postizanje brzine do 25 čvorova. Brod je dizajniran za maksimalnu svestranost, sa tri multi-misijske pozicije: most, hangar i Multi-Mission Bay koji može biti opremljen namjenskim misijskim modulom za misije, kao što su borba protiv pirata, trgovaca narkoticima, protuminsko djelovanje te potraga i spašavanje (SAR). MM Bay je također opremljen sa devet metara dugim gumenjakom koji se može pokrenuti kroz stražnji dio broda dok OPV plovi. U Damenovim brodovima klase Holland klasa za Kraljevinu Nizozemsku, taj sustav već je dokazan kao siguran u operacijama stanja mora 5. Zapovjedno kontrolni sustav (C2) (MM most) – se nalazi neposredno iza mosta. Oba mjesta mogu se razdvojiti pomoću kliznog zida. Tijekom misije pri spuštanju kliznog zida, situacijska svijest u C2 centru je poboljšana. Piet van Rooij, projektant Damena kaže: “Danas OPV ne sudjeluju u borbenim situacijama, što je češće posao fregata, međutim, brzo i učinkovito koordiniranje tijekom” potjere “je bitno za OPV. MM Hangar je sposoban za prihvat NH-90 helikoptera i UAV kao što su Boeing ScanEagle. MM Hangar je dizajniran tako da OPV posada može razmjestiti ili helikopter ili UAV bez potrebe da pomiče bilo kojeg od njih. Nadalje, postoji prostor za pričuvne dijelove i radionice za helikopter i UAV. OPV je dostupan kao standard u četiri serije: 75m – 1400 tona; 85m – 1800 tona; 95m – 2400 tona; i 103m – 2600 tona.