Indijska ratna mornarica objavila je zahtjev za informacijom za 57 mornaričkih višenamjenskih borbenih zrakoplova (MRCBF) koji bi bazirali na nosačima zrakoplova. Osim što se traži prijenos tehnologije za proizvodnju zrakoplova te pristup platformi za prilagodbu naoružanja i konfiguraciju podsustava, RFI traži od potencijalnih kandidata sposobnost za STOBAR ( short take-off but arrested recovery) i CATOBAR ( catapult-assisted take-off but with arrested recovery ) operacije.

RFI je posljedica odluke indijske Ratne mornarice iz prosinca 2016. da ne nastavi s korištenjem mornaričke varijante Hindustan Aeronautics Limited (HAL) Tejasa na INS Vikrantu. Mornarica je donijela odluku nakon što Tejas nije mogao potpuno naoružan i pun goriva uzletjeti s platforme.

Dassault Rafale-M i Boeing F/A-18E/F Super Hornet su glavni kandidati. IAF je već ugovorio nabavu Rafale i transfer tehnologije, pa bi to značilo da bi offset bio znatno umanjen kod eventualne nabave Rafale-M.

S druge strane, Boeing je izgradio snažan odnos s indijskom vojnom industrijom putem C-17, CH-47 i AH-64 programa. U oba slučaja, Indija bi mogla utjecati na MRCBF program kroz izravnu pomoć u razvoju i izgradnji CATOBAR-a na nosaču zrakoplova.

S obzirom na all-inclusive vrijednosti nekoliko nedavnih ugovora u Indiji i na Bliskom istoku, ugovor MRCBF bi mogao dostići 10 milijardi USD (zrakoplovi, naoružanje i održavanje).