Francusko oklopno vozilo VBCI 8×8 konačno je našlo prvog kupca izvan francuskih granica, riječ je o Kataru, nakon što su države potpisale različite trgovinske ugovore vrijedne 14 milijardi USD. To obuhvaća borbene zrakoplove Rafale, komercijalne zrakoplove i infrastrukturne projekte, te oklopna vozila. Vjerojatno je da će OS Katara preuzeti novu verziju vozila VBCI-2, koju je Nexter predstavio prije dvije godine. VBCI-2 ima nadograđene komponente pogonskog sklopa i modularni paket oklopa.

Koji sustav kupole želi Katar također je nepoznat. Međutim, Nexter je tri puta testirao VBCI sa novom dvoposadnom T40 kupolom za bliskoistočnog kupca 2015. godine, što je najvjerojatnije bio Katar. T40 kupola će opremiti sljedeću generaciju francuskih vozila Jaguar 6×6, koja se nabavlja uz vozila Griffon kao dio Scorpion programa. Ova kupola je naoružana 40mm stabiliziranim Cased Telescoped Armament System (CTAS) koji je razvio CTA International, joint venture BAE i Nextera. Lockheed Martin UK, koji isto proizvodi 40mm CTAS kupolu za vozila britanske vojske Ajax i Warrior, također bi mogao pružiti rješenje za Katar. Francuska vojska trenutno koristi konvencionalnu kupolu od 25 mm za svoju VBCI flotu, ali mogla bi usvojiti T40 u budućnosti. Novi narudžba VBCI za Katar je sjajna vijest za proizvođača koji je upravo završio VBCI proizvodnju za francusku vojsku. Trenutačno nadograđuje starije francuske VBCI sa nekim od novih značajki VBCI-2.
VBCI-ove izvozne perspektive tijekom proteklih nekoliko godina bile su suočene s jakom konkurencijom posebice Patria AMV, Rheinmetall Boxer i General Dynamics Piranha.

KOMENTIRAJTE (FACEBOOK)