U HRZ i PZO ne postoji niti jedna letjelica sa takvom poviješću kao što je to slučaj sa legendarnom 102-ojkom “Osvetnik Dubrovnika”. Ali, vjerojatno ne postoji niti jedna država koja se na posve neprimjeren način odnosila prema sredstvima koja su zaista ispisala povijest u borbi za neovisnost. Sve donedavno, MiG-21 ev.broja 102. trunuo je pod vedrim nebom unatoč više puta iskazanoj volji i želji mnogih da ga se spasi od zaborava. Srećom, pojavio se Damir Krstičević, novi ministar obrane koji je od početka svog mandata sasvim jasno svima dao do znanja koliko cijeni Domovinski rat i ljude koji su bili dio te povijesti. Krenuo je imenovanjem dvorana MORH-a po velikanima Domovinskog rata, potom je objavio kako u Vukovar vraća OSRH te da će svečana promocija polaznika vojnih škola ponovno biti vraćena u Vukovar.

I nije na tome stao. Upravo je on dao zeleno svijetlo da se 102-ojci vrati život. Zrakoplov kojim je umirovljeni brigadir Ivan Selak preletio iz JNA u Republiku Hrvatsku i sletio na Pleso sredinom svibnja 1992. sudjelovao je u svim vojnim operacijama OSRH. Od dubrovačkog ratišta, Medačkog džepa, Bljeska i Oluje, 102-ojka i Selak su bili “prst i nokat”, a nije tajna da je brigadir Selak ostvario i najveći borbeni nalet u “Oluji” sa 102-ojkom. Upravo je jučer Mig-21 ev.broja prevezen u ZTC gdje će mu struka ponovno udahnuti život novom bojom (donosimo ekskluzivnu fotografiju), a napravit će se i kompletna defektaža i pregled kako bi se vidjelo za što je 102 spreman, “kolac”, muzej ili “air show”. Treba reći kako je to najmađi Mig-21 (1981. godina) i jedino za njega ZTC ima remontnu dokumentaciju, jer je u ZTC-u rađen remont 1991.