Japan je odabrao Mitsubishi Heavy Industries ili MHI da bude glavni izvođač radova za izgradnju nove klase višenamjenskih razarača čija se izgradnja očekuje početkom 2018. godine. U priopćenju Japanske agencije za nabave, tehnologiju i logistiku (ATLA), također je odabrana tvrtka Mitsui Engineering and Shipbuilding kao podizvođač za projekt koji bi trebao izgraditi osam brodova za Japansku ratnu mornaricu u sljedećem desetljeću.

MHI dizajn i ponuda pobijedili su konkrenciju Mitsui i Japan Marine United Corporation za Fazu 2 ATLA-ine evaluacije. Međutim, ATLA je ranije u veljači rekla da će gubitnici ponuditelji i dalje odraditi velike dijelove gradnje kako bi izbjegli zatvaranja brodogradilišta i gubitak industrijskih kapaciteta.

Prema specifikacijama koje je objavila ATLA, novi razarači će biti 130 metara dugački i imat će istisninu 3.900 tona, te će biti dizajnirani za mnoštvo misija, uključujući protupodmorničko ratovanje i minske protumjere, s mogućnošću operacija helikopterom i podvodnim vozilima.

Brodovi će biti naoružani 5-inčnim 62 kalibarskim topom BAE Mk.45 Mod 4, nepoznatim brojem vertikalnih lansera, protubrodskim raketama i sustavom SeaRAM s Raytheon/Diehl BGT Defence RIM-116 za PZO.

Primarni multifunkcijski radar i ostali primarni senzori bit će zatvoreni i integrirani, a sonar na trupu će biti opremljen za operacije protuminskog djelovanja. Brodovi će također nositi taktičke datalinkove, SATCOM za komunikaciju, kao i vučeni dubinski sonar za protupodmorničko ratovanje.

ATLA je također priopćila kako će brodovi biti pogonjeni Rolls-Royce MT30 plinskom turbinom i parom MAN 12V28/33D STC dizelskih motora u Combined Diesel and Gas (CODAG) aranžmanu. Očekuje se da će svaki brod koštati 50 milijardi jena ili 456,7 milijuna dolara.

MHI je prethodno prikazao model onoga što je nazvao fregatom 30FF na raznim obrambenim i pomorskim sajmovima, te je ponudio dizajn Australiji za njezin SEA 5000 Future Frigate, premda se u konačnici nije razmatrao za taj program.