Poljski proizvođač Bumar-Łabędy iskoristio je ovogodišnju vojnu izložbu MSPO kako bi predstavio dva rješenja za nadogradnju borbenog tenka T-72 iz sovjetskog doba; jedno jeftinije rješenje je zapravo osvježavanje, a drugo sveobuhvatnija ponuda za nadogradnju. Tvrtka – dio državne grupacije PGZ – prikazala je PT-91M2, koju su dužnosnici opisali kao “troškovno učinkovitu” nadogradnju T-72, kao i PT-17 koji se prodaje kao “dubinska” nadogradnja naslijeđenih platformi. Prema riječima glasnogovornika tvrtke, PT-91M2 se uklapa negdje između postojeće PT-91 ‘Twardy’ (prethodne poljske nadogradnje T-72 koja ga stavlja u usporedbu s ruskom inačicom B), koju koristi poljska vojska i PT-91M razvijene za malezijsku vojsku.

“Ovdje su prisutne [nadogradnje] rješenja malezijskih tenkova, ali mi smo izbacili skupe dodatke koji nisu potrebni za područje našeg domaćeg interesa”, rekao je glasnogovornik.
Poljska vojska još uvijek ima oko 300 T-72 MBT na skladištu, kao i tenkovsku brigadu u aktivnoj službi sa Teritorijalnim obrambenim snagama (TDF). Bumar-Łabędy vidi priliku nadograditi TDF tenkove (i potencijalno one u skladištu), kao i T-72 koji su još uvijek u službi niza zemalja širom svijeta. Za PT-91M2, top je nadograđen na 2A46MS 125mm / 48 cal slovačke tvrtke ZTS. Prema ZTS-u, top može ispaliti 6-8 granata u minuti s maksimalnim dometom 10km. Zaštita je osigurana eksplozivnim reaktivnim oklopom “Erawa” treće generacije (deblji na kupoli nego na trupu), oklopnim prugama koji pokriva stražnji dio vozila, kao i sustavom upozorenja laserom Obra-3 iz poljske tvrtke PCO i 360 stupanjskom kamerom. Obra-3 može potaknuti protumjere, koje se nalaze s obje strane kupole.
Pogon kupole i stabilizacija su električni, dok je ciljnički sustav topnika i sustav upravljanja vatrom unaprijeđen za korištenje Savan 15 francuskog proizvođača Safran. Vodič Postojeći V-46 motor sa 780 KS zamijenjen je snažnim S-12U motorom sa 850 KS. “Također smo nadogradili okretni moment motora (do 4.000 nm), tako da je ubrzanje bolje”, izjavio je glasnogovornik, dodajući kako je to tražilo pojačani ručni mjenjač.

Ostale izmjene uključuju dodavanje APU na stražnjem dijelu vozila, kao i kompresor koji omogućuje instalaciju klima uređaja, ako je potrebno. Za PT-17, nadogradnja će uključivati ​​potpunu zamjenu topa od 125 mm sa ukrajinskim od 120 mm, čime se omogućuje korištenje NATO streljiva. Ukrajinski top dobar je kompromis između starijih Rheinmetall L44 topova i novijih L55, od kojih se oba nalaze na tenkovima Leopard 2. Motor je također nadograđen na 1000 KS, premda se to može mijenjati kako bi odgovarao zahtjevima kupaca. Mjenjač je također nadograđen na automatski. PT-17 – koji također sadrži nadograđene – može integrirati sustav borbenog upravljanja. PT-17 zaslon sadržavao stabilizirani sustav za promatranje i ciljanje GOC-1 ‘Nike’ za topnika i GOD-1 ‘Iris’ kao zapovjednikov ciljnik, dajući tenku sposobnosti lovca/ubojice.