Tijekom razgovora koji su vođeni 6, i 7.listopada 2011. godine u Kijevu u sklopu zajedničkog Hrvatsko-ukrajinskog povjerenstva za vojno tehničku suradnju između RH i Ukrajine, ukrajinska strana je izrazila spremnost sudjelovati u projektu produljenja životnog vijeka aviona MiG-21 iz sastava HRZ i PZO. Također je ukrajinska strana izrazila ozbiljnu sumnju u zaključke ruske stručne skupine u svezi neisplativosti remonta i produženja životnog vijeka aviona MiG-21 u vlasništvu RH. Isto obrazlažu time da trenutno u Rusiji niti jedan ovlašteni remontni zavod ne provodi remont i produženje životnog vijeka MiG-21, odnosno nemaju aktivne remontne linije za navedeni avion.Tijekom navedenih razgovora ukrajinska strana je prezentirala spremnost remontnog zavoda “Odesaviaremservis” u Odesi za remont i produženje životnog vijeka aviona MiG-21. Posebno su istaknuli kako trenutno provode remont i modernizaciju aviona MiG-21 za Egipat.Također su istaknuli kako posjeduju 8 aviona MiG-21 raspoloživih za prodaju s provedenim remontom i produženim životnim vijekom.Temeljem tih razgovora MORH je pozvao ukrajinsku stranu da obavi stručni pregled aviona MiG-21 u vlasništvu RH i dostavi svoje stručno mišljenje.U periodu od 24-26.listopada 2011.ukrajinski stručnjaci iz tvrtke “Odesaviaremservis” obavili su pregled 12 aviona MiG-21bis i 6 aviona MiG-21UM.Dana 28.studenog 2011.od strane tvrtke DK “Ukrspeceksport” zaprimljen je dokument “Stručni zaključak o tehničkom stanju zrakoplova MiG-21bis i MiG-21 UM Ratnog zrakoplovstva RH i tehničko-komercijalna ponuda. Prema istoj razvodno je slijedeće:Od 18 aviona MiG-21 koji su pregledani u RH od strane stručnjaka “Odesaviaremservis:- 7 aviona (3bis i 4UM) u punoj mjeri zadovoljava kriterije za remont- 8 aviona (6 bis i 2UM) djelomično zadovoljavaju kriterije za remont- 3 aviona (3 bis) ne zadovoljavaju kriterije za remont- Cijena eventualnog remonta ovisi o : stanju aviona, dodatnim radovima, kompletnosti i mjestu izvršenja remonta.- Predložena je i opcija kupovine remontiranih aviona od Ukrajine – cijena jednog aviona MiG-21bis uz uvjet nabave 8 aviona iznosi 1.230.000,00 EUR- remont i produženje životnog vijeka aviona koji pripadaju RH, kao i kupnja remontiranih aviona iz ponude, osigurava međuremontni resurs aviona od 850 sati naleta, odnosno do 10 godina.Tehničko povjerenstvo MORH-a i HRZ i PZO obavilo je stručnu posjetu ukrajinskom remontnom zavodu u vremenu od 12-16.prosinca 2011.godine sa svrhom pregleda tehničkog stanja osam aviona MiG-21bis, pripadajuće dokumentacije, zemaljske opreme za održavanje aviona, alata, pričuvnih dijelova i potrošnog materijala ponuđenih za otkup u kompletu s avionima ponuđenih za otkup, temeljem Tehničko-komercijalne ponude od 21.studenog 2011. godine dostavljene od tvrtke “Ukrspecexport”. Povjerenstvo je zaključilo slijedeće:- ponuđeni avioni u Tehničko-komercijalnoj ponudi (8komada MiG-21bis) imaju odobren međuremontni resurs od 850 sati, odnosno 10 godina računajući od datuma isporuke aviona. – avion, sustavi aviona i motor konzervirani su u sjkladu sa pravilima struke. Vizualni izgled oplate i boje aviona te ostalih sustava ukazuje da je remont na avionima kvalitetno proveden- avioni mogu obavljati zadaće Air Policinga sa 4 IC rakete R-60 i topom GŠ-23- remontni zavod “Odesaviaremservis” je sposoban i kvalificiran provesti remont i produženje životnog vijeka aviona MiG-21 i posjeduje raspoložive kapacitete za provedbu remonta zrakoplovnih motora.- remontni zavod je sposoban i kvalificiran za provedbu modernizacije aviona prema našim zahtjevima.- Ukrspecexport je spreman osigurati logističku potporu-isporuku pričuvnih dijelova i potrošnog materijala tijekom eksploatacijskog perioda aviona od 10 godina.   ….nastavlja se (Mišljenje rumunjskih stručnjaka)