Nevjerojatna je količina energije koju ulaže bivši zapovjednik HRZ i PZO Josip Štimac u medijima kako bi pokušao na sve načine dovesti u pitanje remont borbenih aviona u Ukrajini. Kad već nije mogao utjecati na to svojim kratkim izjavama za svekolike medije, sada je napravio pravi novinarski uradak na nekoliko kartica teksta. Pred Štimcem ipak ne bi mogla biti zavidna karijera vojnog analitičara kad je u pitanju borbeno zrakoplovstvo, jer je interesno povezan sa predstavnicima rumunjskog Aerostara sa kojima je krenuo u drvoprerađivački biznis nakon umirovljenja. Pa ako to imamo na umu onda nas ne trebaju čuditi ovakve konstrukcije: “….Kako smo do sada propustili razne mogućnosti, među ostalim i ponudu njemačkog zrakoplovstva s avionima F-4, jedino moguće kratkoročno rješenje je u razvrgavanju ugovora s prvim ponuđačem (Ukrajinski zavod u Odesi) i sklapanju ugovora s drugim ponuđačem (Aerostarom) koji garantira regularan generalni remont i nadogradnju.”  Samo da podsjetimo Štimca na neke činjenice o Aerostaru koji “garantira generalni remont i nadogradnju”. Osim toga, nije MORH odbacio Rumunje samo zbog više cijene već su se oni sami eliminirali kvalitetom prethodnog remonta 2003.: 1. https://defender.hr/republika-hrvatska/oruzane-snage/mig-21-evbroja-164-nekad-i-danas-donosimo-listu-kvarova-nakon-rumunjskogremonta.php 2. https://defender.hr/republika-hrvatska/oruzane-snage/selak-genetski-ja-sam-celav-ali-sijede-sam-dobio-zbog-rumunja.php 3. https://defender.hr/republika-hrvatska/oruzane-snage/steta-nakon-rumunjskog-remonta-motora-za-mig-21-iznosi-125000-eur.php 4. https://defender.hr/republika-hrvatska/obrambena-politika/umirovljeni-generali-jeste-vi-prespavali-2003godinu.php   Autor: Mario Duspara

KOMENTIRAJTE (FACEBOOK)