Prije nepunih mjesec dana, tri motora R25-300 koje koriste hrvatski MIG-ovi poslana su na remont u rumunjski Aerostar, doznao je Defender.hr. Ne radi se o tome da su Rumunji bili posebno povoljni, a još manje da je hrvatska strana zadovoljna s njihovom dosadašnjom izvedbom radova i logističkom potporom još od prošlog remonta, već je riječ o tome da ih hrvatska strana nikome drugom nije niti mogla poslati. Na  to je veže diskriminatorna odluka bivšeg ministra obrane Branka Vukelića koju nitko do sada nije stavio izvan snage ili je promijenio. Rusima je također poslan upit, ali oni više uopće ne odgovaraju na bilo što vezano uz hrvatski MiG-21.Zanimljivo, u ime Aerostara, tehnički prijem je izvršio tek odnedavno (lipanj 2012) umirovljeni časnik OSRH koji se nalazio do umirovljenja na poziciji načelnika kontrole Zapovjedništva za potporu OSRH. U demokratskim zemljama i vojnim sustavima postoje jasna pravila da umirovljeni časnici, nekoliko godina, ne mogu zastupati ili biti zaposlenici tvrtke s kojom su poslovno surađivali dok su obnašali dužnosti u obrambenom sustavu. Međutim, u hrvatskom sustavu to nije tako i nešto će trebati mjenjati. Bilo bi zanimljivo vidjeti u kojim se sve prilikama i koliko puta dotični časnik susretao sa poslovima koji se tiču MORH-a i Aerostara, na što je mogao utjecati, da li je bio u Povjerenstvima koji su odlučivali o nečemu,a tiče se Aerostara i slično.No, vratimo se na početak priče. Na službenoj stranici Rumunjskog ratnog zrakoplovstva navedeni su tehnički podaci o letjelicama u sastavu Rumunjskog ratnog zrakoplovstva, između ostalog i za MiG-21 Lancer. Iz podataka je vidljivo da Lanceri koriste motore R13-300 i R11-300, ali ne i motore R25-300 kakvi se koriste u zrakoplovima Mig21-BIS Hrvatskog ratnog zrakoplovstva. Može se zaključiti da se rumunjska tvrtka Aerostar, koja remontira i održava zrakoplove RoAF-a, prvi put susrela s motorima R25-300 tek 2003. godine prilikom remonta zrakoplova MiG21-BIS HRZ-a. Zbog toga, Aerostar na svojim internetskim stranicama i spominje sposobnost remonta ovih motora zbog hrvatskog slučaja. Međutim, rezultati toga remonta itekako su poznati u stručnim krugovima. Hrvatski motori R25-300, remontirani u Aerostaru, nakon remonta ne daju standardne parametre. To ne tvrdi Defender.hr već stručno Povjerenstvo:- veliki broj reklamacija kod prijema aviona (utrošeno cca 170 tona goriva na probnim letovima u fazi pripreme aviona). – utvrđeni kvarovi u redovnoj eksploataciji na motorima aviona (curenje i potrošnja ulja)- remont motora je proveden nekvalitetno (tehnički podaci navedeni u dokumentaciji motora ne odgovaraju istima dobivenim u ispitivanju motora na avionu nakon ugradnje.