ZAKLJUČAK Povjerenstva donesen 4.travnja 2012.1. Operativna uporaba borbenih aviona HRZ i PZO, 6 MiG-2bisD i 4 MiG-21UMD, ističe polovinom 2013.godine. Remont i produženje životnog vijeka aviona MiG-21 je prijelazno rješenje i nije alternativa uvođenju zamjenskog borbenog aviona.2. Tehničko izvješće tvrtke “Aerostar” odnosi se na remont i produženje životnog vijeka 12 aviona MiG-21 u sastavu HRZ i PZO. Ukupna vrijednost remonta i produženja životnog vijeka iznosi do 20 milijuna EUR. Offset nije obuhvaćen ponudom. Analizom nabrojanih nedostataka ukazuje se na nekvalitetno izvršen remont 2003. godine, negativna iskustva u logističkoj potpori tijekom eksploatacije aviona kao i na ograničenja u resursima na tri aviona te u logističkoj potpori do 2020.godine. Stoga, ponudu rumunjskog Aerostara ocjenjujemo s određenim rizikom prihvatljivosti.3. Tehničko-komercijalna ponuda DK “Ukrspecexport” od 28.11.2011. i 13.03. 2012. godine, tehnički je sveobuhvatnija i kvalitetnija u svim elementima provedene analize u odnosu na ponudu tvrtke “Aerostar”. Resurs aviona nakon remonta ne prelazi 2400 sati leta, odobrenih prvom konstrukcijom proizvođača aviona. Ponudom su također obuhvaćeni prateći pričuvni dijelovi, agregati i kompleti alata i uređaja za eksploataciju, ćija vrijednost je procjenjena na 2.7 milijuna EUR. Cijena remonta 4 aviona HRZ i PZO MiG-21UMD iznosi 4.680.000,00 EUR i kupnja 8 aviona MiG-21bis iznosi 9.840.000,00 EUR. Ukupno 14.520.000,00 EUR. Ponuda ne uključuje modernizaciju na standard MiG-21bisD/UMD.(op.a. Ukrajinci su pod račun spremni otkupiti dva transportna zrakoplova An-32B, a kad je u pitanju offset onda je to izravan offset u ZTC iz Velike Gorice).