Naglasci iz intervjua ministra obrane Jutarnjem listu od 15.04.2012.- ponude za borbeno zrakoplovstvo. Gripen, F-16 rabljeni (Nizozemska), MIG-29 rabljeni (Mađarska-Rusija), produljenje resursa na MIG-21. Kotromonović ističe kako će offset biti vrlo važan pri odabiru. – za borbeno oklopno vozilo ove godine izdvaja se 100 milijuna EUR-a, a iduće samo 300 milijuna kuna (op.a. vjerojatno se misli na opremanje vozila oružanim stanicama i ostalom opremom) što otvara financijske mogućnosti za druge nabave. – ministar je potvrdio da se razmišlja o prodaji 40-50 oklopnih borbenih vozila, jer su OSRH procjenile kako im ne treba 126 vozila. – već ove godine krenut će se s projektom izvanobalnog ophodnog broda, prototip će koštati 10 milijuna EUR, a serijska proizvodnja bi mogla smanjiti cijenu na 7-8 milijuna EUR ovisno o opremi, tvrdi ministar. (op.a. radi usporedbe prilažemo fotografiju ophodnog broda za 10 milijuna EUR, malteških oružanih snaga kojeg je gradila tvrtka Austal. Iz priloženog teksta je vidljivo da je EU financirala brod u sastavu oružanih snaga). – do 30.lipnja 2012. otpušta se 200 zaposlenika MORH-a, a plan je do 2014.da u MORH-u bude zaposleno 700 ljudi. – 2015. povlačenje iz Afganistana, ali ostaje i dalje nakon toga 30-50 vojnika. – neće biti ništa od financiranja gradnje izvanobalnih ophodnih brodova iz fondova EU, jer smo se o tome raspitali u EU, kaže Kotromanović (op.a. ovdje nije objašnjeno kako je je EU mogla financirati ophodne brodove za malteške oružane snage i dva zrakoplova King Air koji se nalaze u sastavu malteškog ratnog zrakoplovstva, odnosno po čemu je Hrvatska različita u konkretnom slučaju ). Defender.hr je dobio i službeno stajalište MORH-a po tome pitanju u kojem se navodi: “Pitanja zaštite vanjske granice Republike Hrvatske, odnosno zaštita i sigurnost granica u slučajevima koje navodite u svom upitu, prvenstveno su u nadležnosti Ministarstva unutarnjih poslova koje već po tom pitanju sudjeluju u programima koji se financiraju iz sredstava pristupnih fondova EU. Iz navedenih fondova nije moguće financiranje izgradnje, nabave ili modernizacije brodova za potrebe Obalne straže. Zbog navedenih razloga MORH nije u mogućnosti nastupati prema EU sa zahtjevima za financiranje novih ophodnih brodova za potrebe Obalne straže.Ministarstvo obrane kao “davatelj snaga” za potrebe Obalne straže poduzima, u okvirima svojih nadležnosti, mjere za iznalaženje sredstava za modernizaciju i opremanje ove značajne komponente, a u suradnji s drugim institucijama razrađuju se svi dostupni modeli za podizanje sposobnosti obavljanja ove zadaće.”, stoji na kraju priopćenja.