Nakon što je sigurno prizemljio MIG-21 sa kojeg je otpao poklopac zadnje pilotske kabine 19. lipnja oko 13 sati, brigadir Ivan Selak se uspio i našaliti, pa je jednom od svojih prijatelja rekao kako je konačno imao priliku letjeti na MIG-u-21 “Cabrio”. Međutim, Selak nije daleko od istine. U svojoj dugogodišnjoj pilotskoj karijeri susretao se sa različitim inačicama MIG-ova 21, pa tako i izraelskom, rumunjskom, indijskom, sovjetskom … Njegova riječ, kad su u pitanju MiG-ovi, bilo da je riječ o sposobnostima letjelice, nedostacima, ima posebnu težinu u Hrvatskom ratnom zrakoplovstvu, pa tako i u OSRH općenito. To nije samo zbog činjenice što je brigadir Ivan Selak probni pilot HRZ-a koji se prvi susreće s letjelicom nakon remonta ili popravka već zbog jednostavne činjenice da je letenje njegov život. “Volim svoj posao i ne bih ga mijenjao ni za što na svijetu”, rekao je brigadir Selak u razgovoru za Hrvatski vojnik u svibnju 2007. i dodao kako “piloti nisu ti koji odlučuju što će se kupiti kad je u pitanju borbeno zrakoplovstvo. Sasvim je svejedno koji će avion to biti. Dajte mi metlu i ja ću letjeti”. Nakon ovih izjava lako je zaključiti da se radi o čovjeku profesionalcu koji je isključivo vezan uz svoju profesiju. Sigurnim prizemljenjem “Kockice” spasio je vlastiti život, živote ljudi na zemlji i tehničko sredstvo koje mu je povjereno na čuvanje. Teško je pretpostaviti kako bi se mlađi i neiskusniji piloti ponašali u takvim situacijama gdje se odluka donosi u sekundi. Ali, Selak nije ni mlad, a još manje neiskusan. U Selaka je vjerovao i najviši vojni vrh kada je, nedavno donio odluku da se pri Zapovjedništvu HRZ ustroji Odjel probnih pilota, jer je do tada Selak bio raspoređen na mjestu probnog pilota u Zrakoplovno-tehničkom centru. Nakon što je ZTC izdvojen iz obrambenog sustava, brigadir Selak kao visoki hrvatski časnik nije više mogao biti na istom radnom mjestu, a u HRZ-u nije postojao Odjel probnih pilota. Neko vrijeme Selaka je zbog toga administracija HRZ-a držala na “ledu” i nije mu dozvoljavala da radi ono što najbolje zna. Međutim, Selak je ponovno “oživio” kada je postao šef Odjela probnih pilota u HRZ-u. Zbog onog što je učinio 19.lipnja 2012.zaslužio je najmanje pohvalu vojnog vrha uključujući načelnika Glavnog stožera i ministra obrane. Možda bi i predsjednik Ivo Josipović trebao biti šire ruke i pokazati da mu je zaista stalo do HRZ-a i opstanka borbenog zrakoplovstva, unatoč prvotnim najavama kako razmišlja da li Hrvatskoj uopće treba borbeno zrakoplovstvo. Ako ništa drugo, barem primiti brigadira Selaka na razgovor i zahvaliti mu za sve ono što je učinio…ne samo 19.lipnja, već puno.. puno prije… Ako je već posve jasno da će hrvatski piloti i dalje letjeti na MiG-ovima, barem u idućih pet godina, onda bi zasigurno brigadir Selak bio osoba koju bi trebalo poslušati kad je u pitanju skora odluka o zrakoplovima MIG-21. Pitanje koje mu vojni vrh i politika treba postaviti jest: zaokružite najbolju ponudu a) rumunjska ponuda, ili b) ukrajinska ponuda.