Brigadir Ivan Selak danas je imao “emergency” situaciju nakon što je osjetio podrhtavanje i vribracije zbog promjene tlaka u motoru na avionu ev.broja 118 BIS ( nije zaprimljen još u eskadrilu) zbog čega je zatražio prijevremeno slijetanje. Radi se o motoru koji je remontiran u rumunjskom zavodu Aerostar neposredno prije nego što je avion otišao u Ukrajinu. MiG-21 ev.broja 118 sa tim je motorom otišao u ukrajinski zavod koji ga je samo ugradio u avion, doznali smo u MORH-u. Neslužbeno smo doznali kako je isti motor remontiran u Rumunjskoj imao manje od 50 sati rada. Naime, poznata je činjenica kako dokupljeni Migovi od Ukrspecexporta imaju motore remontirane u ukrajinskom zavodu u Odessi dok najveći broj Migova koji su krenuli iz Hrvatske, uključujući i Mig-21 ev.broja 118 ima motore remontirane u rumunjskom Aerostaru neposredno prije odlaska u Ukrajinu.   Dakle, desila se jedna apsurdna situacija. Ovo je trebao biti četvrti posljednji ispitni let aviona MiG-21 ev.broja 118 prije primopredaje, jer je radar odradio sve postavljene zahtjeve. Međutim, zbog problema sa motorom, Ukrajinci i HRZ su ostali kratkih rukava. Najvažnije od svega, jedini probni pilot u državi je živ i zdrav.

KOMENTIRAJTE (FACEBOOK)