HRZ i PZO prvog dana Nove godine raspolažr trenutno sa tri borbena aviona MiG-21 BIS u ispravnom stanju unatoč medijskim spekulacijama. Nakon što mu je zamjenjen motor, prošlog su tjedna obavljene probe na avionu MiG-21 koji 14.studenog 2013. imao “bliski susret” sa pticom prilikom čega je došlo do oštećenja motora. Nakon probnog leta, avion je ponovno vraćen u operativnu uporabu eskadrile borbenih aviona na Plesu te se tako pridružio borbenom dvojcu. Premda su proklamirani resursi na avionima istekli, prema Pravilniku o kontinuiranoj plovidbenosti i održavanju vojnih zrakoplova može se odobriti produženje resursa što je i učinjeno do dolaska remontiranih Migova iz Ukrajine. Već se neko vrijeme pojavljuju različite priče o razlozima kašnjenja dolaska prvih remontiranih Migova iz ukrajinskog zavoda u Hrvatsku. Defender.hr je došao do pouzdanih informacija potvrđenih u MORH-u i OSRH,  a to je da su hrvatski dužnosnici iznimno zadovoljni kvalitetom remontnih radova u ukrajinskom zavodu. Zapravo, ukrajinski zavod je na avionima odradio sve što se od njega tražilo, a za što je ovlašten da radi. Dakle, mehanika, motori, radarski i ciljnički sustav, ožičenja i slično. Međutim, problem se pojavio kod ukrajinskog partnera iz Češke, tvrtke koja je zadužena za modernizaciju navigacijskog i komunikacijskog sustava u konfiguraciji koja se prvi put uopće postavlja u MiG-21. S obzirom na tu činjenicu, potrebno je vrijeme da se stvari dovedu u red, prvenstveno sa, kako ga piloti zovu KSI (kursnim sistemom), koji ne radi kako bi trebao,  a to onda povlači sa sobom i ostale navigacijske komponente VOR i tome slično. Prema riječima visokih dužnosnika MORH-a, situacija sa modernizacijom navigacijskog sustava je puno bolja danas nego prije mjesec dana. Radi se o tome da su odstupanja znatno manja u odnosu na vrijeme kada je sustav tek ugrađen u MiG-21. To znači da stvari idu nabolje i da se software iz dana u dan poboljšava. Procjena je da bi sustav u potpunosti bio operativan ovaj mjesec, a to znači kad se uredi na jednom avionu, više neće biti problema niti sa jednim drugim remontiranim koji dolazi. Hrvatski stručnjaci, inženjeri i probni pilot Ivan Selak napustili su Ukrajinu 22.12.2013. kako bi proveli Božićne i novogodišnje blagdane sa svojim obiteljima. U Odessu se vraćaju 08.01.kako bi nastavili sa postupkom prihvata zrakoplova.