Ministar obrane Ante Kotromanović dodjelit će 17.srpnja 2012. sat s posvetom brigadiru pilotu Ivanu Selaku, doznao je Defender.hr. Zbog činjenice da je 19.lipnja 2012. sigurnim prizemljenjem zrakoplova MiG-21 “Kockice”, na kojem je došlo do prsnuća poklopca zadnje kabine, spasio vlastiti život, živote ljudi na zemlji i sačuvao tehničko sredstvo koje mu je hrvatska država povjerila  na upravljanje, ministar obrane Ante Kotromanović će na prijedlog načelnika Glavnog stožera OSRH general pukovnika Drage Lovrića uručiti brigadiru Selaku sat s posvetom. Vrlo skoro, predsjednik Republike Hrvatske Ivo Josipović dodjelit će iz istih razloga, pilotu Ivanu Selaku odličje Reda Nikole Šubića Zrinskog koje se dodjeljuje hrvatskim i stranim državljanima za junački čin u ratu, izravnoj ratnoj opasnosti ili iznimnim okolnostima u miru. U svojoj dugogodišnjoj pilotskoj karijeri susretao se sa različitim inačicama MIG-ova 21, pa tako i izraelskom, rumunjskom, indijskom, sovjetskom …Njegova riječ, kad su u pitanju MiG-ovi, bilo da je riječ o sposobnostima letjelice, nedostacima, ima posebnu težinu u Hrvatskom ratnom zrakoplovstvu, pa tako i u OSRH općenito. To nije samo zbog činjenice što je brigadir Ivan Selak probni pilot HRZ-a koji se prvi susreće s letjelicom nakon remonta ili popravka već zbog jednostavne činjenice da je letenje njegov život. “Volim svoj posao i ne bih ga mijenjao ni za što na svijetu”, rekao je brigadir Selak u razgovoru za Hrvatski vojnik u svibnju 2007. i dodao kako “piloti nisu ti koji odlučuju što će se kupiti kad je u pitanju borbeno zrakoplovstvo. Sasvim je svejedno koji će avion to biti. Dajte mi metlu i ja ću letjeti”. Nakon ovih izjava lako je zaključiti da se radi o čovjeku profesionalcu koji je isključivo vezan uz svoju profesiju.Teško je pretpostaviti kako bi se mlađi i neiskusniji piloti ponašali u situacijama kakva je bila 19.lipnja 2012. i gdje se odluka donosi u sekundi. Ali, Selak nije ni mlad, a još manje neiskusan. U Selaka je vjerovao i najviši vojni vrh kada je, nedavno donio odluku da se pri Zapovjedništvu HRZ ustroji Odjel probnih pilota, jer je do tada Selak bio raspoređen na mjestu probnog pilota u Zrakoplovno-tehničkom centru.Nakon što je ZTC izdvojen iz obrambenog sustava, brigadir Selak kao visoki hrvatski časnik nije više mogao biti na istom radnom mjestu, a u HRZ-u nije postojao Odjel probnih pilota. Neko vrijeme Selaka je zbog toga administracija HRZ-a držala na “ledu” i nije mu dozvoljavala da radi ono što najbolje zna. Međutim, Selak je ponovno “oživio” kada je postao šef Odjela probnih pilota u HRZ-u. Ako je već posve jasno da će hrvatski piloti i dalje letjeti na MiG-ovima, barem u idućih pet godina, onda bi zasigurno brigadir Selak bio osoba koju bi trebalo poslušati kad je u pitanju skora odluka o zrakoplovima MIG-21. Usto, Selak je i član Povjerenstva koje je izradilo Analizu o ponudama za remont MIG-21. Njegovo stajalište u svezi ponuda je jasno, možda će ga htjeti čuti i ministar obrane Ante Kotromanović.