Zbog nedostatka pričuvnih dijelova za taktičke bespilotne letjelice Skylark I u sastavu Vojnoobavještajne bojne HKoV-a, jer se ovaj tip letjelica više ne proizvodi u Izraelu od strane tvrtke Elbit, OSRH su suočene sa problemima u obavljanju nekih zadaća. Primjerice, uvođenje rabljenih njemačkih haubica PzH2000 u operativnu uporabu, podrazumijevalo je da taktičke bespilotne letjelice budu korištene kao prednji motritelji u potpori. Umjesto toga, za to će poslužiti vozila HMMMWV. MORH je potvrdio naše informacije u vezi sa Skylarkom te na naš upit poslao odgovor sljedećeg sadržaja: “Ministarstvo obrane u 2014. godini raspisalo je nadmetanje za nabavu pričuvnih dijelova, ali je isto poništeno jer niti jedna dostavljena ponuda nije bila kompletirana. Također, napominjemo kako u 2015. godini postupak nabave nije pokrenut. Trenutno se razmatraju mogućnosti nabave dijelova za održavanje bespilotne letjelice tipa Skylark kojih prema trenutno raspoloživim informacijama nedostaje na tržištu”. Nejasna je činjenica kako su se četiri bespilotne letjelice Skylark I mogle nabavljati za potrebe OSRH još 2007., ako ugovorno nije bilo rješeno pitanje opskrbe pričuvnih dijelova nakon što prestane njihova proizvodnja. Letjelice su prvotno kupljene za potrebe pripadnika misije u Afganistanu od izraelske tvrke Elbit. Sa pričuvnim dijelovima koštale su 10 milijuna kuna. One u zraku mogu ostati dva sata, sklopive su, a pod sobom nose kameru u boji i infracrveni senzor koji otkriva ciljeve u daljini, te se lansiraju s ramena vojnika, odnosno zamahom njegove ruke. Prije bilo kakvog kretanja na borbene zadaće, letjelicom Skylark su hrvatski mogli izviđati područje svog interesa, nadzirati prometnice, objekte i otkrivati neprijateljske vojnike u zasjedama. Hrvatski vojnici prije svake misije ophodnje nepoznatim i nesigurnim područjem imali su mogućnost bespilotnim letjelicama snimiti cjelokupnu situaciju na terenu, što se smatra obavještajnom pripremom bojnog polja, i na temelju takve pripreme donijeti odluku s kojim snagama i kojim pravcem krenuti na zadatak. Skylark može djelovati u krugu od pet do 10 kilometara, na operativnoj visini do 1 km, brzinom do 40 čvorova Tijekom 2008. došlo je do pada i oštećenja dviju bespilotnih letjelica. Za pad jedne krivac je bio pripadnik Hrvatske vojske koji je njome upravljao, dok je na drugoj utvrđen tehnički kvar. Letjelice su pale u lipnju na vježbi u Gašincima. Tom prilikom jedna se letjelica zapalila, dok je druga pretrpjela manja oštećenja. MORH je tek nakon novinarskih upita priznalo pad letjelica te činjenicu da su se i ranije pojavljivali tehnički problemi na ovim letjelicama.