Defender.hr je doznao kako se u ZTC-u, neposredno prije probnog leta zrakoplova MiG-21 ev.broj 165., nije ništa radilo na kabini, odnosno poklopcu zrakoplova 165, već na motoru i nekim drugim sustavima. Međutim, bez obzira da li se nešto radi ili ne, na ili u kabini zrakoplova, poklopac kabine se u svakom slučaju otvara kada se izvode radovi u ZTC-u, pa se prema tome, prije probnog leta mora i zatvoriti, odnosno zabraviti. Prve sumnje stručnog Povjerenstva koje bi trebalo otkriti stvarne razloge ove nezgode, usmjerene su upravo prema ZTC-u. Naime, sumnja se da je tehničko osoblje u ZTC-u zaboravilo zabraviti kabinu. Probni pilot brigadir Ivan Selak, zabravljuje isključivo svoju kabinu dok se za drugu (praznu) podrazumijeva da to čine ljudi odgovorni za održavanje zrakoplova. S obzirom da je probni let u pitanju, ako je ovo gore točno, odgovornost bi bila na ZTC-u. Da se kojim slučajem takvo što dogodilo nakon preuzimanja zrakoplova, odnosno da je postrojba potpisala primopredaju, pa da je poklopac kabine odletio, tada bi odgovornost na sebe morali preuzeti pripadnici HRZ iz prvog stupnja održavanja, rekao nam je neimenovani izvor iz OSRH. Tijekom izvođenja probnog leta, a nakon izvršenih radova na zrakoplovu MiG 21 (dvosjed), u utorak, 19. lipnja oko 13 sati, došlo je do otpadanja poklopca zadnje pilotske kabine na udaljenosti od oko 3 km nakon uzlijetanja zrakoplova sa 91. zrakoplovne baze HRZ-a i PZO-a na Plesu, priopćio je MORH. Po uočavanju oštećenja pilot je odmah prizemljio zrakoplov bez drugih oštećenja. Također, tijekom leta pilot nije ozlijeđen. Procjenjuje se da je do otpadanja poklopca zadnje pilotske kabine došlo na visini od oko 700-800 metara.Radi utvrđivanja svih okolnosti spomenutog događaja formirano je stručno Povjerenstvo za ispitivanje uzroka pada kabine na zrakoplovu, dok pripadnici Vojne policije obavljaju očevid na mjestu događaja. Zrakoplov Mig-21 ev.broj 165, popularna Kockica, proizveden je 1974., posljednji je put generalno remontiran u travnju 2003. Za isti zrakoplov je 23.04.2013.predviđen istek resursa i zrakoplov nije predviđen za bilo kakav daljnji remont već isključivo za otpis. To je zrakoplov s najvećim brojem sati naleta u HRZ i PZO, približno 2650 sati.