Posljednji borbeni avion Mig-21 predviđen za remont u Ukrajini, registracijske oznake 116 napustio je ovog vikenda Republiku Hrvatsku. Kako ne bi baš sve sve bilo crno-bijelo kad je u pitanju remont borbenih aviona MiG-21 i helikoptera Mi-8, pobrinulu su se i treće strane, odnosno Rumunjska i Rusija. Naime, jedan od pet motora Mig-21 koje je MORH poslao u Ukrajinu, a remontirao ih je prije godinu dana rumunjski Aerostar potpuno je neupotrebljiv, a šteta je veća od 100 tisuća EUR, neslužbeno smo doznali u MORH-u. Tako će zaslugom rumunjskog Aerostara MORH penale za kašnjenje aviona iz Ukrajine morati kompenzirati ovim neočekivanim troškom. Ako se doda tome i viša sila, odnosno da je gotovo dva mjeseca kašnjenja bilo zbog lošeg vremena, tijekom kojeg Migovi nisu mogli biti ispitani, ne treba očekivati iznose niti približno onima o kojima se spekuliralo u medijima. Kad je u pitanju remont helikoptera, za prva dva helikoptera koji se trebaju uskoro preuzeti od strane HRZ i PZO reg.oznake 213 i 202, MORH je dao ugraditi motore koji su prethodno remontirani u Rusiji. Prije dva dana tijekom zemaljskih ispitivanja ispostavilo se kako motori na helikopteru reg.oznake 202 “štekaju” i da ne mogu odgovoriti postavljenim zahtjevima i režimima rada. ZTC i njegov ukrajinski partner nemaju nikakve veze sa novonastalim problemima, motori su još pod garancijom pa će Rusi morati dovesti motore u red o svojem trošku.