Promjenama na čelu Uprave i Nadzornog odbora trgovačkog društva Zrakoplovni tehnički centar iz Velike Gorice vjerojatno je pružena posljednja prilika za uzlet nekad moćnog zrakoplovnog regionalnog središta za održavanje zrakoplova kojeg su prije nešto više dvadesetak godina svakodnevno pohodila i brojna strana visoka vojna izaslanstva čiji su zrakoplovi bili na remontu. Danas je Zrakoplovni tehnički centar na “infuziji”, financiran isključivo iz proračuna MORH-a na temelju Ugovora o održavanju vojnih letjelica. Dakle, ništa se nije promjenilo od trenutka njegova izdvajanja iz sustava MORH-a na civilno tržište. Tvrtka nema civilnih certifikata za održavanje letjelica, zaposlenici su bez odgovarajućih licenci, kadrovsko stručno pomlađivanje tvrtke odavno je stalo. Prethodna uprava na čelu sa Zdravkom Delićem nije uspjela ostvariti niti jedan postavljeni cilj, nije sklopila niti jedan posao bilo vojni ili civilni, organizacija je ostavljena necertificirana kao i u trenutku kada je Zdravko Delić došao u nju sredinom 2010. A obećavalo se svašta: Aviomehaničari ‘Zmaja’ iz Velike Gorice na servis zovu Travoltu, pa remont 120 indijskih MIG-ova, remont helikoptera iz regije itd. Po čemu bi sada situacija bila drugačija? Tri su razloga za to. Prvi je što je u najvećem dijelu upravljanje ZTC-om sada u puno manjoj mjeri “vojno”, odnosno njegovo poslovanje više neće ometati interesi pojedinaca i tvrtki koje se bave vojnim nabavama u zrakoplovstvu i zastupaju pojedine tvrtke za remont. Njima nikada nije stalo da ZTC krene naprijed, jer bi u tom slučaju manje zarađivali na provizijama i posredovanjima, a zastupnici tvrtki ne bi mogli prodavati pričuvne dijelove po znatno većim cijenama nego bi to činili ako se ZTC uključi u igru. Na kraju zbog takve “prljave” igre najviše je stradavao proračun MORH-a, jer nije bilo tržišnog nadmetanja, pa time i povoljnijih ponuda. S takvom praksom se staje, ZTC će se uključiti na tržište zrakoplovnih dijelova, jer je za to ovlašten i registriran, o čemu se jako malo znalo i malo govorilo do sada. To što je na čelu Uprave bivši vojni pilot Darko Cigrovski čijem je imenovanju kumovao pomoćnik ministra obrane Viktor Koprivnjak, ne znači ništa, jer je Cigrovskom od početka postalo jasno kako mu je stvarni šef, na iznenađenje mnogih, postao zapravo predsjednik NO dr.sc Boško Pribičević, naš drugi razlog u nastavku zašto se stvari mjenjaju. Naime, sadašnja Uprava, barem prema prvim informacijama, ne čini ništa bez znanja predsjednika Nadzornog odbora dr.sc Boška Pribičevića, koji je svoju funkciju shvatio doslovno i ne uklapa se u one priče o Nadzornim odborima koji su se sastajali reda radi i nisu imali pojma što im se događa u pozadini. Pribičević se uhvatio posla i aktivno sudjeluje u kreiranju budućnosti tvrtke. Takvim načinom upravljanja otupkljena je oštrica “vojnim” lobijima koji su imenovanjem za predsjednika Uprave bivšeg vojnog pilota Darka Cigrovskog htjeli “vladati” ZTC-om iz sjene i ostvarivati svoje ciljeve što se događalo i ranijih godina. Ipak, Cigrovski se pokazao racionalnim i smirenim upraviteljem koji je shvatio da se ništa neće moći raditi mimo Nadzornog odbora, pa se tako i ponaša. Osim toga, predsjednik NO je i “domaći” čovjek iz Velike Gorice što je prvi put da se netko “domaći” imenovao u vrh upravljanja organizacijom. Treće, dr.sc Boško Pribičević jako dobro kotira u SDP, poznaje većinu ministara što je ključno ako ZTC bude trebao političku podršku za ostvarivanje svog programa. Do sada, to nije bio slučaj. Političke elite su dugi niz godina ZTC uglavnom smatrale problemom, a ne rješenjem i prilikom za prosperitet velikogoričkog kraja.