Da nije žalosno bilo bi smiješno, jer kako drugačije objasniti kontinuirano “prosipanje” predstavnika rumunjskog Aerostara u Hrvatskoj o navodno neviđeno tajnom IFF transponderu francuskog Thalesa TSC 2050 kojeg je rumunjski Aerostar ugradio u hrvatske Migove, a čije bi razotkrivanje u ukrajinskom remontnom zavodu od strane ukrajinskih stručnjaka ugrozilo sigurnost NATO saveza. Ni manje ni više. Ova gore priča može biti namjenjena jedino teškim naivcima i javnosti koja nema dodirnih točaka sa zrakoplovstvom, pa je nevjerojatna količina upornosti sa kojom se podcjenjuje struka HRZ i PZO od strane rumunjskih predstavnika.Naime, najveći nositelj Thalesovih IFF transpondera TSC 2050 jest borbeni zrakoplov Mirage 2000. Unutar NATO saveza ovaj transponder koristi nekoliko članica, prije svih Francuska i Grčka. I sada dolazimo do onog najvažnijeg. IFF transponder Thales TSC 2050 koristi sedam država koje nemaju veze sa NATO savezom i to: Indija – 49 kom, UAE – 68 kom, Tajvan – 60 kom, Egipat – 20 kom, Katar – 12 kom, Peru – 12 kom, Brazil – 12 kom.Veliki dio tih zemalja održava zrakoplove u remontnim zavodima koje nemaju baš nikakve veze sa NATO savezom. Za neke od njih bi se moglo reći kako ne odobravaju ulogu NATO saveza u svijetu, ali do danas, koliko nam je poznato, NATO sigurnost nije bila ugrožena,  a još manje prijeti neka katastrofa.Radi se dakle o komunikacijskoj opremi koja je ugrađena u hrvatske Migove prema standardima ICAO (Međunarodne svjetske organizacije civilnog zrakoplovstva), dakle civilna komunikacijska oprema koja se koristi između ostalog, i u NATO savezu, jer su vojni zrakoplovi korisnici zračnog prostora kao i civilni zrakoplovi. IFF transponder koji je ugrađen u hrvatske Migove uopće nije namijenjen nekakvom prepoznavanju “crvenih” i “plavih”, nema kriptozaštitu već se pomoću njega hrvatski MIG jednostavno može prepoznati, odnosno identificirati na radaru kontrole zračne plovidbe. Kao takav može otići na remont u bilo koji dio svijeta. Kakva je to Aerostarova podvala od informacije govori i podatak da Hrvatska u trenutku ugradnje IFF transpondera 2003. nije bila članica NATO saveza. Naprotiv, članica je postala tek pet godina poslije. Kako bi bilo onda moguće ugraditi  kodirani NATO IFF transponder u avione zemlje koja ni izdaleka nije još kandidat za članstvo. Nikako, jer NATO to ne dozvoljava! Zato su i ugrađivani transponderi bez kriptozaštite. Naime, svaka letjelica u zraku mora imati svoj dodjeljeni  “squawk code”. Transponder u hrvatski Migovima je onaj najjednostavniji koji se rabi u zrakoplovstvu, pa je svaka priča o nekakvom sigurnosnom riziku za prijelaz granice s takvom opremom zaista prvorazredna besmislica.