Na današnjoj sjednici Vlade RH, jedna od točaka dnevnog reda biti će i Prijedlog odluke o izmjenama Odluke o osnivanju trgovačkog društva Zrakoplovno-tehnički centar d.d. Kako smo doznali, riječ je o tome da će Vlada smanjiti broj članova Uprave društva ZTC sa sadašnjih tri na dva člana, te broj članova Nadzornog odbora sa sadašnjih sedam na pet članova.Defender.hr. doznaje kako je to stvaranje preduvjeta za smjenu dosadašnje Uprave na čelu sa Zdravkom Delićem i imenovanje nove Uprave od dva člana kao i imenovanje novog Nadzornog odbora. Sa Zdravkom Delićem iz Uprave odlaze Vinko Begović i Davor Vulić. Umjesto Zdravka Delića na čelo društvo bi trebao biti imenovan umirovljeni brigadir-pilot i nekadašnji zapovjednik 91.zrakoplovne baze Darko Cigrovski, a drugi član dolazi iz redova državne agencije za promet naoružanjem “Alan”.d.o.o.  To je izbor pomoćnika ministra obrane Viktora Koprivnjaka koji je bio zapovjednik HRZ i PZO dok je Darko Cigrovski bio njegov najbliži suradnik na mjestu načelnika Stožera HRZ i PZO.Defender.hr je u nekoliko navrata kritički pisao o radu dosadašnje Uprave, pa razloge za smjenu ne treba dodatno obrazlagati. Nova uprava bi morala početi ispunjavati viziju Društva zbog kojeg je ZTC izašao iz obrambenog sustava,  a to je da konačno krene sa procesom certifikacije organizacije i zaposlenika, uspostavi sustav kvalitete,  uspostavi kontakte sa proizvođačima civilnih zrakoplova i predloži konkretne oblike poslovne suradnje, privuće mlade i obrazovane stručnjake, ponudi im stipendije kako bi se obnovio kadrovski potencijal tvrtke novim znanjima i vještinama. Suradnja je itekako moguća sa kanadskim Bombardierom, bilo da je riječ o protupožarnim zrakoplovima Canadair ili komercijalnim Dash-Q400. Potom, već “jučer” se treba ponizno ispričati tvrtki Pilatus za nedavne neugodnosti o čemu je Defender.hr već pisao i ponovno ih pozvati na razgovore. Pritom, izaslanstvo Pilatusa treba primiti barem netko od pomoćnika ministara bilo obrane ili gospodarstva. Istovremeno, kad je u pitanju vojni program ZTC se mora vratiti na rusko tržište, odnosno preko Agencije Alan uspostaviti kontakte sa relevantnim ruskim partnerima koji bi školovali i certificirali zaposlenike ZTC-a za rad na održavanju ruskih letjelica, bilo da je riječ o helikopterima ili zrakoplovima. To znači da bi uz pomoć Rusa, trebalo podići razinu održavanja i remonta kako bi se ZTC mogao pojaviti na bilo kojem natječaju u svijetu gdje se traži remont i održavanje vojnih letjelica.  Ne treba se zavaravati da će u ZTC doći bilo kakva zapadna vojna tehnologija u dogledno vrijeme, pa se ZTC treba okrenuti onome što najbolje može raditi i što mu je bio vojni “core bussines” od njegova osnutka. a to je održavanje ruskih vojnih letjelica. Od svega gore navedenog, sadašnja Uprava nije učinila ništa. Sav posao bilo je održavanje protupožarnih zrakoplova u sastavu Oružanih snaga zbog čega bi jedini mogao biti zadovoljan načelnik Glavnog stožera OSRH general pukovnik Drago Lovrić. Održavanje protupožarnih zrakoplova se radilo i dok je ZTC bio u obrambenom sustavu, pa je svaki daljnji komentar suvišan.