Prvi transportni avion Alenia Aermacchi C-27J iz sastava australskog ratnog zrakoplovstva dovezen je na modifikaciju u američku tvrtku L-3 Communications u Teksasu, dva mjeseca prije roka. Australija je naručila 10 Spartana, od kojih je prvi odradio premijerni let 18. prosinca 2013. Flota će biti u sastavu 35.Sqn zrakoplovne baze Richmond u blizini Sydneya. Prije nego što prolazi kroz program modifikacije u L-3, RAAF-ov Spartan se isporučuje iz talijanske tvornice u osnovnoj konfiguraciji za “non-US” kupce. Još sedam naručenih aviona se nalazi u različitim fazama proizvodnje, te se očekuje da će svaki biti dovršen kroz 10-12 tjedne intervale. U postrojenjima u Wacou, Spartan će se mijenjati u konfiguraciju koju koristi američka Nacionalna garda (JCA konfiguracija), za koju je L-3 glavni izvođač radova. Radovi će trajati tri mjeseca, a dodat će se paket za elektroničko ratovanje i IC protumjere, američka standardna komunikacijska oprema i balistička zaštita oko kokpita i “loadmaster” stanica. Australija je odabrala C-27J još 2011.godine kako bi zamjenila de Havilland Canada DHC-4 Caribous, a onda je godinu poslije uslijedio otpis 12 aviona Lockheed Martin C- 130H. Ugovor vrijedan 930 milijuna USD predmet je australskog Nacionalnog ureda za reviziju od 2013.godine, nakon žalbe drugog ponuđača tvrtke Airbus Defence, koja je ponudila avion C295. RAAF je izabrao JCA konfiguraciju kako bi bio kompatibilan sa flotom do 78 C-27J američkih aviona. Međutim, Washington je zaustavio nabavu na brojci 21, a avioni su trenutno u skladištu zrakoplovne baze Davis-Monthan u Arizoni. Sedam će se isporučiti američkom zapovjedništvu za specijalne operacije, a 14 američkoj Obalnoj straži.