Thales je potpisao s Embraerom prvi ugovor za novi laserski inercijalni navigacijski sustavom kojim će opremiti transportni zrakoplov KC-390., izjavio je Thalesov viši potpredsjednik Mathieu Michel. Ista tehnologija se koristi u drugom inercijalnom navigacijskom sustavu, rekao je izvršni direktor Luc Vigneron. Međutim, nije bilo nikakvih drugih pojedinosti o drugom navigacijskom sustavu.Embraer je izabrao Thales nakon natječaja u kojem se Thalesu suprotstavila mala neimenovana američka tvrtka.”Vrlo smo ponosni što smo dobikli ovaj natječaj, bilo je vrlo, vrlo teško”, rekao je Mathieu. Embraer tradicionalno radi s američkim konkurentom, rekao je on.Inercijalni navigacijski sustav je dovoljno mali da se može držati u ruci. Mala veličina donijela je dvostruku “kompatibilnost s civilnim i vojnim aplikacijama”, rekao je Mathieu.”Vojne aplikacije povijesno su bile zahtjevnije, ali sada smo vidjeli značajnu potražnju za civilnom primjenom, jer zrakoplovi žele imati opremu koja omogućuva precizno slijetanje u zračnim lukama koje nemaju dostatnu opremu”, rekao je Mathieu.Thales planira ponuditi inercijalnu navigacijsku tehnologiju za opće zrakoplovni tržište. Navigacijski proizvod, koji uključuje GPS, koristi laserske zrake, radi na tri osi, zamijenit će mehaničke žiro sustav.KC-390 je predviđen za početak letenja tijekom 2014, a isporuke brazilskom ratnom zrakoplovstvu se planiraju u 2016. Brazilski zrakoplov se vidi kao konkurent Lockheed Martin C-130J.Thales procjenjuje buduću prodaju 250 zrakoplova KC-390, pa i mogući izvoz u Argentinu, Češku, Čile, Kolumbiju i Portugal. Francuska je prethodno objavila da će kupiti KC-390 ukoliko Brazil odluči kupiti borbeni zrakoplov Rafale .